Family BABYBOOM 👶👶👶👶👶

 Seee på alle de nuskete søteste baby boomsene våre da..  Vi samlet oss til taco her oppe på Lykketoppen i går. Dette er en helt vanlig lørdag kveld for oss i denne velsignede slekta. Velsignet, fordi vi det siste året har blitt beriket med alle disse små knøttene, i tillegg til kjærlighetsbarna vi hadde fra før. Even er jo gutten min, som dere vet. Mathias sin lillebror. Johannes er min bror sin lille smiley, og om noen uker får Johannes (og Tuva 4 år) en liten søster eller bror. Babymagen til flotte Astrid ser ut som en guttemage, men hva vet vi vel…  Maria Louise er min søster Silje sin søte lille. Glenn Aron’s lillesøs. Dere ser Krister Andre på 6 mnd i vippestolen. Han er vår kusine Hilde Marie sin lille store stolthet. 

 

Tacokveldene våre har blitt heftig livat, and we love it. DDE, her e det liv, her!

Johannes (t.v.) og Even, prikk like og jevnaldrende søskenbarn 💙💙

 Alt som kan legges opp på hodet er gøy for Even theese days.. 

 

Foreløpig minstemann, Krister Andre..  

 

 

 

Vi er alle gode mammaer og pappaer i denne slekta. Elsker våre barn høyt og inderlig. Men hun som er aller best, er også yngst. Hilde Marie er 17 år, og mamma til Krister Andre. Vi er så imponerte over deg, Hilde Marie. Du er jo helt RÅ! FOR EN MAMMA! Jeg hadde glatt latt deg belære meg, for du er skapt for morsrollen 🙂 Da du var lita som Krister, passet jeg deg i gårdshuset på Ytterøya mens de andre stod på potetopptakeren og sorterte poteter. Nå er du så stor at du selv har denne søte lille krabbaten, og jeg er stolt av deg! Du har stått i en utfordrende situasjon, og taklet det med glans, hurra for deg 🙂

 

Blant alle gutta våre, har vi to prinsesser: Maria Louise og Tuva Sofie. Begge er søte som makroner, og snille som engler. Hvem får vi æren av å bli kjent med i 2016, tro? En minimakronprinsesse, eller en liten kakeprins? Vi gleder oss sprekkeferdige, for her i slekta er plass til både søte prinsesser og fine prinser. Mange, mange fler… De er gaver så overveldene store, og samtidig så bitte bitte små 😍😙😍

 

3 kommentarer
    1. Heeeerlig <3 traff på en liten babys i dag...wiiiii... ble så babysyk..hehe.. men med eldste som nærmer seg 19 får eg vente til eg blir bestemor..hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg