Den virkelige hemmeligheten:


Sånn helt og holdent usminket og uredigert skal jeg nå gå litt i dybden.

Aller først; dere: jeg er ikke videre imponert over dagens…

 

…..”menn”, assa… mange av dem iallefall. 

Jeg har mottatt bilder av skrumper, tissemanner, hode nr to, you name it. Mest på facebook. Jeg, som de fleste andre moderne damer. “Bare åh sjekk her, jeg er så deilig” – bilder. Wannabefotomodeller i kvalme positurer, og altså dette verste: tisseredskapet deres, hvilket befinner seg farlig nær et visst annet slags høl;  bilde rett i trynet mitt! En gang mens jeg spiste. …kanskje var det fiskeboller også!

Hva ER dette for slags atferd da dere?

Han ene fjompen hadde dame også. Begynte å klage til fremmede meg om hvordan hun ikke hadde lyst til å hoppe i høyet like ofte som han der oppe i bygda. 

…ja. Rart det du. Kjenperart. Jeg bare …skjønner meg ikke på henne assa dude..  

For du er så DEILIG HVA? Oppførselen din er virkelig til å digge helt vilt, der du sender nakenbilder av deg selv til villt fremmede damer, mens dama di er på jobb og tjener penger så du kan spise proteiner og riktig fise deg prompete og stinkende verre enn fjøset du så ofte sikkert trekker ned til. …for å “trene”.  

NEI! Vi damer LIKER IKKE DETTE! Føsj fysj og atter fisj!

Og det latterlige er at jeg aldri kommer til å bite på agnet uansett. 

Nei vi har ikke et offenlig forhold, jeg og han. Ja vi er dønn forelska, og det er nesten ingen som vet om han. Han ville aldri behandlet meg som et objekt på denne måten. Han er for god til det. 

Den eneste som vet om han, er pappan til mine barn. Og vi greier fint å samarbeide likevel. Hippietime, peeps, time for hippie heads thinking 😉

Til og med mine barn vet ikke om oss. 

Hvorfor må forhold være offentlig vedtatt for at det skal være allright? Nei takk, vi har tenkt å tenke sjæl vi. Og vi har hverken tenkt å gifte oss eller å rope ut til verden at vi er darlings. Har vel ingen meldeplikt vi. Nei vi har tenkt å være bare oss to innimellom i flere år til. Vår relasjon er ikke til for å behage noen andre.

Eller er det slik at vi damer må ha en ring på langefingeren å vise frem oppe mot topplokket ditt, “mann”, for at du endelig skal slutte å sende tissefanter til oss ukjente damer på inter out there net? (Som for øvrig sender dem videre til venninner og ler så de revner!) 

Sammen ler vi mye, vi også. Han og jeg. Og vi ler en del av disse uanstendige meldingene fra “menn”/guttetassene på facebook. Vi drømmer oss bort litt og får lyst til å ta bilde av keisersnittarret på magen min og sende tilbake. 

 

Neste gang kommer jeg ikke til å være så høflig som det her. For dette er så langt unna et kompliment som man kan få. Dette er: “Du er et objekt, intet annet!”

Verden av “menn”, dere er herved advart: jeg kommer til å være GROV tilbake, og rett frem både frekk og ærlig.

Jeg skal dessuten love dere at jeg ikke kommer til å være frekk på den måten dere vil! 

Og etterpå skal vi sitte å le av dere, jeg og mannen jeg elsker. Han elsker meg sånn. Sånn som dette. Sminkeløs og ekte. Og han liker å SNAKKE MED MEG, for han synes jeg intellegent, morsom og grei. Og han er den eneste i verden jeg synes er fin, vakker, sexy, smart og morsom på en gang. 

Kanskje dere burde lære litt av slike ekte menn, små usikre dudes som sextrakasserer fremmede kvinner på nett med skrukketasser? Ja nei altså, det er ikke engang et spørsmål: lær av modne menn, og: skjerpings! 

 

Til mannen over alle menn, jeg elsker deg, på min egen frie, sanne måte 😍

….og ingen behøver å vite om oss før det blir aktuelt at vi må flytte sammen på gamlehjemmet 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg