Levanger har hørt det! 😃


Innlegget inneholder reklame

Tenkte jeg skulle reklamere litt for min bror Hans Even i dag. Under artistnavnet Hans Leven, ga han jo ut sine første to singler i går, 20.oktober.

Etter bolle, vann med is, tekstskriving og babymiddag inne i den koselige kafeen Frk. Renbjør på Levanger, skulle vi gå og rekke toget. 

Det var da jeg fikk et søsterlig forbipolent innfall av et såkalt utadvendt trøndersk anfall … neida. Vi spoler tilbake litt: …innfall om å gi et musikktips til bakgrunnsmusikk før jeg ruslet ut med Emaljunga og lille Even..

Servitør Silje smilte og avbrøt meg vennlig: “Ja, Hans Leven ja. Han har æ hørt om. Ei venninne fra Frosta sendt mæ link med låtan hans kl fire i natt hehe. Æ like norsk musikk chu.”

Hyggelig, Levanger. Hva med dere, Verdal, Steinkjer, Snåsa og Namsos? Kommet dere inn på Spotify eller itunes og hørt “Morgengry” enda? Eller “Vintertid”? Hva med Malvik, Trondheim og Melhus? Og resten av landet? Opplevd følelsen av å nynne med til “Morgengry” i det dagen gryr med en kaffekopp i sine gryende hender? 

Aanbefales, og vil gjøre dagen din sabla bra 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg