Sminke …fritt!

Uææ sjekk den hårkrisa …den alloverkrisa egentlig! Vi har duppa, og da var det liksom ikke grunn til å pønte seg. Men SNART er det DET! Det skal bades og pøntes, for vi venter en superstar hit snart. Nemlig: verdens tøffeste storebror, Mathias the Ninjago Chima boy, soon in da house! Very important! 

Jeg hilser dere god helg sminkeløs. Verden er allerede nedsminka, som regel jeg også. Jorda veier er tonn mer pgr av all sminken. Sikkert. Og jeg synes mine lesere fortjener å se sannheten bak maska, ikke bare glory glory halleluja.. 

Respekt for det vanlige altså. Dette med å pønte seg FØRST, og SÅ ta bloggbildene. Men jeg gjør ting på min egen måte. Hvis ikke ville ikke denne bloggen vært helt min. Gøy å la seg inspirere bittelitt av andre, men jeg er en så gjennomført original at jeg trives best med min egen stil.

Det er duket for deilig helg. Vi skal lese Donaldblader, spise digg mat og bare være sammen. Norske talenter og barne TV. Og når barna sover har jeg date med Thomas og Harald. 

Verdens kuleste barnefar kommer også på besøk i morgen. Vi skal falle til ro som familie og finne på familieting. Fordi Mathias og Even elsker det. Og fordi vi alle behøver det innimellom, selv om vi bor fra hverandre og har gjort det i 6 år.

Så nå skal vi altså bade og pønte oss vi! Ha ei sminketung og dødsdeilig helg! Babykos fra oss oppi Lykketoppen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg