Hompastompa mårning, BABY!


Howdy heyy, velkommen til min mårning!


Å spise frokost sammen med selveste lykkeliten er en opplevelse i seg selv. Siden han hver dag i sitt første speilende år har blitt rikt smilt til, er han et eneste stort smil selv. Fantastisk! En liten godklomp av en smiley, som alle komplimenterer som en skikkelig gladgutt 🙂

Akkurat nå sover denne lille karen duppen sin, mens mamman sitter her og spekulerer i om det ikke kanskje er på tide å begynne å kalle han “gutten”, og ikke “babyen”…


At barna mine e glade og lykkelige, er mitt alt. De skal føle seg sett, forstått og smilt til.

Javisst er Even i stand til å leke for seg selv, men jeg mener det er viktig å pøse på med mamamrulling på gulvet også, slik at han er stimulert og føler han får oppmerksomhet. Veldig ok om det bare er han som ser meg akkurat da, for det er hverken et vakkert eller elegant syn. Ei voksen dame som leker baby og prøver å rulle rundt, uten at det helt et plass til det mellom møbler og leker.. vel… Hender seg vi griper ei bok og leser den heller da, kremt..  

 
Ca ei uke til nå, så er jeg ikke akkurat født i går nei, men et helt år!! Hilsen Even. Også kalt “Julius” “Hompastompa” og “lille kanin”


Mamma ser ikke dette! Humre!


Oops, hu gjorde visst det. Gjemmer meg her jeg, sann…


Ha en digg dag allihopa! 


Smileys fra lille Even og mamman sin 😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg