Sminkeløst flyttepakk og 11 måneder med babykos 😉


Her er ikke mye glamour om dagene skal jeg si dere… Sånn ser jeg ut, sminkeløs og mye mer stressa enn det smilet der. Pakker og sorterer, kaster og hiver, gir bort og selger…


Midt oppi alle pappeskene over alt, har jeg faktisk orden. Orden og full kontroll. Hue mitt funker sånn. Det må være ryddig og rent, så kan det godt være litt rot i ryddet, orden i rotet  …eller hva med denne: ryddrot i ordenet. Ord i rydd-rot. Jaja..  jaggu bør det være ordentlig rotete i ryddet værtfall, slik at jeg kan kose meg med å sortere rotet i ordenrydd-esker!

Du har rett. Helene bør få flytta alt dette rotryddet sitt snart nå, før det blonde hodet hennes galopperer viddelangt unna orden og ryddig logikk. For det er Rotete men ryddig KAOOOS her! Pappesker, Ikeabokser, poser, tomme hyller, nakne vegger og gjenklang når vi sNaAaAkKeEr… 

3 kvelder til skal vi legge oss her i denne kåken. 4 morgener skal jeg kle på meg klær fra ei hylle på badet. Resten er A: pakket ned, B: Kastet og C: Gitt bort. Med et snev av hoarder-tankegang har jeg stått foran Monica og prøvd å kaste både dårlige unnskyldninger og slitte trange klær never2beused …like ever more… i den blå svære ikeaposen for avskjed. I morgen byttes Monica ut med min kompis Morten, og jeg skal fortsette å pakke. Morten er en humørspreder uten like, så det blir gøy.

 
I fjord på denne tida bar jeg han søte lille her i magen og ventet på den store dagen. 20 oktober kom han til verden… Dette bildet er fra sykehuset. Jeg var så lykkelig forelska in løv at jeg har ikke ord. Jeg supersvevde..

Nå i dag, 20.november, var han altså akkurat 11 måneder. Storebrors lille hjerte og stolthet. Mammas golle bolle klompen stompen, pappas gogutt sjarmis gullklomp. 

Kjære Even våres: Du er stort sett alltid glad du… Du stråler om kapp med sola. Hver morgen står du der i senga og smelter meg med verdens søteste lille babyansikt i flomflys av et stort smil. Etter en lang natts søvn. For du sover om natta du. Stille og rolig. Og jeg sjekker deg flere ganger om kvelden før jeg legger meg. Pusten din og storebror sin, er verdt alt for oss vet du. De siste 11 månedene har vært helt ubeskrivelig fantastisk. Du er så god du. Du er bare så herlig. Alle kommenterer at de synes du er så glad en gutt. Og jeg er så stolt av deg at jeg snart sprekker litt ☺ Om en måned skal vi feire deg lille venn. Da blir det kake og is, ….og kanskje tripper du rundt der oppe i rekkehuset vårt med det fine smiler ditt og pludrer noen ord..    Jeg er altså så innmari himla glad i deg (Og i deg også selvfølgelig, verdens beste storebror, gode snille Mathias) 💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙  Gratulerer med 11månedersdagen, søte snille Even, kos fra mamma 💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖

7 kommentarer

Siste innlegg