Levanger’s SERVICE 👏👏


  1. Dette er en av Magneten kjøpesenter’s blideste damer: Frida Tangen. Hun jobber som lærling hos Søstrene Grene. Lett å prate med, smilende, og veldig serviceinnstilt. Vi bryr oss ikke om de er lærlinger og har et år igjen av lærlingetiden, eller om de har jobbet der i årevis: Smil, latter og prat = service = det vi vil ha ☺😀😄

 


Kick it, like it, get it: Den andre av Magneten’s blideste damer heter Maria Fiske, og jobber på Kicks parfymeri. Sjekk smilet. Tenk å møte dette ansiktsutrykket i det du skal handle mascara.. Hun er en natural innen serviceverden, I promise!


Denne dama forsøker ikke å dytte på meg noe jeg ikke vil ha. Jeg skal ha hårkur og hårspray, that’s it, ikke mer. Og hun plager meg heller ikke med skitne salgstriks. Nei, Åse på Michelle frisørsalong i Levanger sentrum smiler og prater lett og enkelt om akkurat det jeg trenger hjelp til. Jeg med hårkrisa mi er takknemlig for det. 

Aahh så digg at de finnes, disse snille glade ansiktene bak diskene i butikkene, i gode og onde dager. .

1 kommentar
    1. Kjempe fin blogg!<3 Hadde vært kos om du tok en tur innom min blogg også <3 ha fortsatt en kjempe fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg