Miniroadtrip 🚗 og pakking👗👢💄💼


Dette innlegget inneholder produktplasseringer.

Vi suste en liten kjappis til Levanger i dag, Mina’s mamma Monika og jeg. Uten barn. Bare vi og bilen. Og skravvel med høy latterfaktor.. 

Det ble ny koffert, og en litt ekstra småtteri på meg,for i morgen drar lille Even og jeg med fly fra Værnes til Gardermoen. Utpå kvelden ankommer også min mor hotellet vi skal bo på i Oslo til lørdag kveld.

Grunnen til at vi reiser er hemmelig en god stund til, men jeg kan røpe at jeg gleder meg veldig til å intervjue en person i Oslo fredag, og at jeg forbereder meg på min egen originale måte. 

Notatboka er i boks, og den fylles opp med bloggervju-spørsmål.

Jeg skal legge meg ved siden av verdens søteste lille baby i babysenga si, og lese Stella og min nye bok “Dine mange liv” av Mira Kelley. Så skal jeg sove meg skikkelig uthvilt før morgendagens lille airtrip. 

Levanger’s beste service skal jeg blogge om senere. Promise. Nå skal denne mamman hvile. God natt fra lia med det rare i 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg