Fortidens arkivskap

I dag ruslet jeg innom Stjørdalens Blad for å røske tak i gamle røtter. Jeg har lenge hatt lyst til å se igjen mine gamle avisinnlegg og reportasjer fra tiden jeg jobbet freelance som ungdom i 1995 og 1996.

Jeg møtte en trivelig og smilende Elisabeth Hegseth, som med glede viste meg inn til arkivskapene. Jeg følte at jeg stod foran en gruve med gammelt gull, da jeg tok med meg to svære permer fra 95 og 96, og satte meg til å titte inn i fortidens verden av kreative setninger.

Jeg skjønte fort at jeg kom til å trenge mer tid på min reise tilbake til fortiden, så jeg avtalte med Elisabeth at jeg fikk komme tilbake en annen dag. I neste uke kommer jeg til å blogge om mitt innblikk i mitt 90talls unge skribentsinn. 

Jeg gleder meg, og kan nesten ikke vente med påminnelser om hvordan jeg skrev og formulerte meg for 20 år siden..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg