Make my day, baby 👐

Tenk jeg fant ut i går at det finnes månedsgrense for hvor mye man kan promotere seg selv som blogger ved å bloggshoute. Så da må jeg nok finne meg i lavere lesertall en liten stund.

Jaja, bare jeg får skrevet og blogget så var det jo det jeg begynte å blogge for, mine skriveinteresser.

Jeg gjorde heller noe annet for å finne min Anna i Stockholm, og ringte likesågodt avisene Expressen og Aftonbladet. De ønsket mail, og fikk mail. Håper de vil hjelpe meg å finne henne. 


Heldigvis har jeg selveste lykkeliten i hus, så da ble det en super og en duper dag likevel..


Mumsters……and baybsters..

 


Hva skulle man gjort uten disse lykkebarna?


Mamma elsker dere til himmelen og tilbake igjen 💙💙


Even spiser kveldsmaten sin selv den lille tøffingen

Mamma daaa, fotflørte babyfooten min?


Well, I made your day, så, okey 😉

12 kommentarer

Siste innlegg