REAL red 🍎🍒😛🍉🍓


…jeg skal innrømme det. Jeg savner fargen littegrann likevel. Bare savner ikke oppmerksomheten man får når man vandrer rundt som et rødt lys. For jeg mener at hvis man skal kunne kalle seg “Red head” skal det være rødt. Knall knall RØDT. …og det ble det i fjord. Skikkelig knallrødt. Folk skvetter, og du skvetter av at de skvetter. Da er det  r ø d t …


Jeg laga meg heller ei blond hårkrise til fordel for dette, selvironien lenge leve..


But one day I’ll be back. And it wount be black 😉😛😄

3 kommentarer
    1. Å så fint! Jeg savner mitt røde hår så mye, men jeg syntes det var så mye å vedlikeholde da fargen gikk så fort ut. Ble dyrt å gå til frisøren så ofte for å farge på ny og på ny. Kanskje du har noen tips? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg