Enda mer toppservice 👍

(Dette innlegget inneholder reklame og produktplasseringer)

…da vår babyEven skulle tilbake til meg i dag, mens Tore og Mathias skulle forberede seg til hyttetur, møttes vi alle 4 på Rema 1000 Evja for litt shopping.

Vi hadde etterhvert 2 grunner til å gå mot bladhylla der det stod to ansatte og ryddet blader; Mathias skulle få seg et hytteturblad av meg, og jeg skulle spørre om noe. Jeg spurte: “Unnskyld..”, og der snudde det seg det koseligste smil med de snilleste øynene, og et hyggelig: “Heii!”

Jeg spurte om det jeg skulle spørre om. Vi fikk imøtekommende svar, og Even fikk høre at han var en blid gutt. Mens Mathias lette etter et blad, sa jeg litt ut i lufta “…jaja dem har enda ikke fått inn bladet til mamma da Mathias..”

Birgitte Rønning, som den 23 år gamle trivelige ekspeditøren het, snudde seg igjen og spurte med en gang: “Hvilket blad e det?” Jeg fortalte at det var bladet Stella, the one and only. Jeg er bare litt utro med Kamille, og innimellom noen andre flyktige bladaffærer uten hell..

 Da sa superjenta: “Men du, æ trur vi fikk inn det bladet i dag æ, ska æ gå og se etter på lageret?” Jeg takket ja til det og funderte noen sekunder på at, jøss, ganske stor butikk dette. Langt til lageret og greier… snill assa! Jeg hviskesa til Tore: “Dæh! Derre va GOD service!” Han nikket. Jeg hviskesa:”Næmmen æ mene sånn SKIKKELIG god service…” 

Og slik gikk det til at jeg fikk lov til å skryte litt her på den for tiden svarte bloggen min om fantastiske Birgitte som du kan finne på Rema 1000 Evja her på Stjørdal. Er du i denne lille byen og leter etter dagligvareservice, kan jeg nå altså anbefale både Birgitte på Rema, og Siv og Hallgeir på Coop (som du kan lese om i mitt første serviceinnlegg).

Viktig det vettu. Du kan ikke risikere at din glade dag blir ødelagt av ikkehilsende surlepper. Eller at din litt tøffe tid blir trøkt enda lenger ned av ekle miner som skulle vært hyggelige og imøtekommende 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg