Mina’s mamma

Jeg presenterer: Monica, min venninne’s venninne 🙂 

Dette er Monica, hun ble jeg kjent med gjennom min gode venninne Christina, og etter en del kaffebesøk har jeg virkelig fått sansen for denne dama.

Folk som forteller om tøffe erfaringer og opplevelser, får meg til å nesten gråte. Jeg fylles med respekt for slike helter, trykker sannheten til mitt hjerte, og kaster ryktet i søpla sammen med alt annet det hører sammen med. For noen ganger har jeg hørt om folk på forhånd. Men et rykte er bare uskrevne ord. Jeg vil aldri dømme noen, jeg vil bli kjent med dem.

Monica og jeg sitter her og spiser is og drikker mamma’s plommesaft, mens hennes lille Mina blir ivaretatt av mormora si, og min lille Even sover søtt her og drømmer om Mina.

Tenk at de møttes på barsel, Mina og Even. Du kan se bilder av dem to på bloggen her ☺

Jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med mamman til min sønn’s store lille flamme ☺ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg