Morgenstund har gris og sugerør i munn!

God morgen bloggers, her har vi spist frokost og koset oss, og nå er vi klar for FREDAG! Sorry, Kong Harald og Dronning Sonja, men jeg ville mye heller spist frokost med Even og Mathias emn dere to, sorry…  

Vi aner høstluft utenfor, vel vitende om at sommerens hetebølge er rett rundt hjørnet. Nede på lekeplassen til guttene her i stua, hører jeg Mathias skvetter til innimellom og sier anpustent: “Går det bra Even?? Går det bra???”  Storebror blir livredd for sin lille verdifulle bror bare han triller rundt litt som babyer gjør. Det er rørende for mammahjertet mitt å høre på 💜

 Vi runder over til august, og dette er tiden da våre kjente og kjære vender nesa hjem fra nord. Min kjære venninne Solfrid er snart på vei hjem fra Finnmark, og min bror med familie, min søster med familie og vår mamma, har kommet hjem fra Vesterålen. Velkommen hjem alle sammen, vi har savnet dere.

Let the  day begin, and haveaniceone, we will! ☺😊😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg