En uvanlig start på dagen

Jeg våkner skammelig sent og ser at klokka er over 12!! Hvor er barna? Hvorfor er jeg her alene?? Så ser jeg ei melding fra Tore med dette bildet. Aahaa, stemmer det, verdens beste pappa hentet Even og Mathias tidlig i mårest som avtalt, og så kunne jeg bare sove videre.

I must admit, jeg er et sovetroll om jeg får muligheten. Og de siste 9 månedene har det slettes ikke vært særlig mulig å snorke i vei i drømmelandets dimensjoner.
I stedet har jeg kost med med tidlige morgener og glade barnefjes.

Nå ble det syndig sent her! Jeg skal hive i meg frokost og gleder meg til å hive meg over et blogginnlegg om en multikunstner jeg kjenner som jeg har intervjuet.. Tøffe bilder av han og kunsten hans som jeg skal få æren av å publisere senere i dag! Iiik!

Så skal jeg få pressa inn den etterlengtede joggeturen, for nå er det himla mye bra musikk å finne på spotify som jeg kan spurte i vei til, og forfriske hue med påtvungne dype innpust 🏃

☆Haveanicedayyy☆Isayy☆

6 kommentarer

Siste innlegg