Den store avsløringen!

Her kommer den store avsløringen! Er du klar? Du så meg første gang på skjermen 14.septemper i deilige 1985, der jeg hoppa og spratt og rutsja nedover idylliske underjordiske rutsjebaner. 

Jepp. Jeg er selveste Mimmi, bompimamma, som stod for å ordne bompibærsafta som ga oss superkrefter. Men siden siste episode med oss bombibjørnene den 22.februar i 1991, har jeg forvandlet meg til bompimamma Helene. 

Og bompibærsaft er bytta ut med kald kaffe ved nattbordet. Når lille Hompalompa Bompastompa våkner om mårran og vil ha supermelka si, skynder jeg meg å drikke den svarte kalde koffeindrikken, så homper jeg ut av senga med superkrefter. Vips: bompimamma homper uti dagen med et stort men desverre halvbrunt koffeinsmil. 

Bare ikke fortell Marvin, Gulli, Tumle, Gumle, Gruffi, Kevin og alle de andre at jeg har gått over fra bompibærsaft til kaffe. Funker like bra den kaffen, som supersafta. Og jeg må innrømme det: 65 episoder med saftkoking ble kjedelig altså, så hipp hurra for bompimammaKAFFE 💪🍵🍼🐻📺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg