Ny samboer i dag!

 

 

Jepp! Da ser det ut til at jeg fikk meg samboer i natt/dag. Han heter Petter, og flyttet  rett inn, hovedsaklig inn på soverommet mitt. Der holdt han seg rolig og stille i sikkert flere timer. Men vi hadde slett ikke blitt enige om at han skulle flytte inn så fort, ja flytte inn i det hele tatt. Petter er nemlig ikke en dude av min smak. Han er en asosial type og alt for rolig for min del. Dessuten liker jeg ikke utseendet hans, at all! Så jeg fikk eksen min til å pælme han ut allerede i dag. Rett ut på plena. Han hadde ikke engang ting med seg som vi kunne pælme etter han. Bare et simpelt nett. Bye bye bye Petter Petter, bye bye; du er  i k k e  velkommen hit mer, håper du får innpass oppe hos nabodama oppe heller 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg