Jada, jeg innrømmer det!

….ja jeg er forelska. Og det er ikke i hvem som helst heller nei! Vi har forhastet oss og rett og slett flytta sammen. Dette skjedde bare for noen dager siden. Jeg vet det er kjærlighet for livet, og vedkommende gjør meg meeeget happy 😉

 Det er denne buksa som hang i butikken og flirta med meg hver gang jeg gikk forbi. Den var nå litt rar, tenkte jeg. Men fikk den ikke utav hue.

Neste gang måtte jeg prøve den, med lille babyEven’s hodedel av vogna inn under prøveromsgardinen. Desperat måtte jeg prøve den fargerike buksa, og det endte opp med “værra me mæ hjæm”.

Jeg elsker den, samme hvor aaaalt for mønstrete den er for min fasong, og det er et lykkelig samboerskap 🙂  I repeat: My taste might be your waste 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg