Sett puppene fri 😗

Det ble ikke særlig hett her i Trøndelag i sommer. Jeg slapp å bli misunnelig på menn. Jeg skal forklare. Dette handler om pupper og to hijaber kalt BH. “Behå”, like tregt ord som “mensen” og “peemmess”. Jeg er nemlig provoserende vitende om at dersom jeg på et eller annet torg her til lands hadde befridd de to runde ballene med dærter på, ville jeg fått bot for blotting!

For en gang i tida bestemte noen at mine to geniale matfat forbeholdt mine barn, skulle være seksuelt relatert. En ting er sikkert, etter to svangerskap er ikke mine to hengedingser særlig seksuelt relatert. And I could’nt care less. 

Kom, la oss gni det ytterligere inn: En slik svett varm sommerdag, da jeg er ute og handler. Heten gjør meg svimmel, og veldig varm. Jeg har fulgt loven, og pakka mine to stakkars matfat inn i to hijaber. For det er hva det er. En BH er to hijaber.  Vi dekker puppene til for å ikke forstyrre mannen, da de to puppene visstnok skal ha noe med fyordet å gjøre. Ja, altså, selv om de kun har med livsviktig næring å gjøre. Næring.  Melk som surner i heten, akkurat som kumelk. Føsjom. Kan ikke skjønne hva varm melk har med S-ordet å gjøre…    

…altså, en slik svett og innpakket sommerdag, står jeg i køen i en butikk.  En lang kø. Så begynner jeg å sense litt klamhet, Før jeg ser meg rundt og begynner å telle: 1 2 3 4 5 .. 6  splitter nakne manneoverkropper, med hår og hundrevis av svetteperler på. Og hva er det de viser fram? Kan noen forklare meg hva de viser fram? De to knottene. “Bryst”-vortene…. Hva er de uidentifiserbare muligens reservematfataktige greiene jeg blir tvunget til å se i køa, hver bidige sommer?

 Altså, jeg vet godt hva MINE to matfat er. De er to matfat. Som forøvrig gjør så stor nytte her i verden, at de fortjener heder og ære, ikke å bli degradert til seksuelt relaterte baller som skal tilfredsstille mannen. Disse to, de er til for babyer de 😐 …men hva er det der? De to dottene jeg ser overalt blant svetteperlehår på dunstende nakne blottede herreoverkropper, straks heten slår inn? 

Jeg har aldri begynt å sikle ved synet av en svett, hårete, blottet manneoverkropp, av andre grunner enn misunnelse. Jeg blir sjalu som fy. FOR, hvis JEG vrenger av meg overkroppdekselet i den køa, og lar matfatene strutte, unnskyld, henge, da ville jeg blitt geleidet ut av sequritas og muligens blitt sendt til avhør. Og innlagt på flekken pgr av “syke vrangforestillinger”. Skulle vist fram den svette fæle vranga på “behå’n” i samme slengen..

For noen mener melkemaskinene mine er objekter. 

Om hundre år mener de ikke det lenger. Forhåpentligvis har dem skjønt bedre om 50 år også. 

Akkurat som jeg ser tilbake på mye rart som dem mente før, kommer de tildekkede mennene i butikk-køa om 100 år til å se seg både rundt og tilbake og takke gudene for at den gammeldagse trenden i old days 2015 snudde, at de endret lovverket slik at damene rundt dem har lov til å FREE THEM BOOBS  👢💅👱  ….mens dem selvfølgelig dessverre må dekke til sine fortsatt uidentifiserte objekter… Beklageligvis. 

Sånn! Da har vi titta litt inn i forbipolene’s verden. Lykke til med å se på verden på samme måte som du gjorde før  😉✌😃👌😄

17 kommentarer

Siste innlegg