Fuck A4, bigtime.. 👊

….jeg har ingen å krangle med. Ingen mann å rydde og vaske etter. Ingen å våkne opp sammen med som kan bedømme mårraånde, mårrasveis og mårratryne..  Jeg har ingen mann som plutselig sitter på den deiligste hjørneplassen i skinnsofaen min. Ingen som synser og mener synsinger og meninger om meg..  Og det passer meg fantastisk utmerket 🙂 Denne single alenemortilværelsen er min lykkelige stødige plattform.

Og ikke ti ville hester kunne rikker meg ned fra denne plattformen akkurat nå. Jeg går i dybden av temaet samboerskap og a4 familieliv: Forskerne mener det er beviselig at vi mennesker i utviklingen krøp i land som pattedyr i utgangspunktet. Nå mener Tom Cruise og resten av Scientologikirken at det heller hadde noe med aliens å gjøre.

Heldigvis kommer det på det samme om vi krøp i land fort som fy med hvalen i “hælene” …mer korrekt; i fiskehalene, eller om vår rase ble plassert på denne kula av en alieninne og en alien, for poenget mitt er: Her stod garantert ingen hus med 4 vegger og tak fiks ferdig med plakat og pil der der stod på fiskespråket eller alienspråket: Versegod, mennesketasser, her skal dere bo sammen, flere i samme hus. Dere skal sove, spise, rape, prompe, bli lei av hverandre og krangle, rote, rydde og gjøre altihopa sammen. Sjelden skal dere være alene, for her skal dere bo sammen. Nei selvfølgelig tenker du. Men det fulgte ingen slike plakater med hulene heller, serru.

 Jeg kan se at bladene på trærne er grønne, at vannet kan drikkes vet jeg også. Jeg kan se at blomster har farger. Men ingen kan bevise for meg at det er MENINGEN at jeg som trives sånn i min egen hule, burde bo sammen med et annet voksent menneske. Hvis jeg savner litt krangling, kan jeg, den berømte ene gangen i måneden, ringe netcom og diskutere litt med dem. Neste måned kan jeg tilogmed variere litt, ringe Kanal digital og diskutere med dem…  Jeg leter ikke etter lykken. Jeg er i besittelse av ren lykke,  og har det toppers som det er med å bo alene. 

Så digg å ikke et eneste sekund bry seg om hva menn synes og mener om meg og den jeg er.  For jeg er jo happy. Jeg skal ikke imponere noen. Jeg er kommet hjem for godt, og er ikke på jakt etter noe som helst. Forelskelsen som fyller meg hver gang jeg tenker på eller ser på mine skjønne mirakler av to supergutter, kan aldri overgås av noen flyktige småforelskelser uansett. Jeg er opptatt. Opptatt med to små gutter som trenger en glad mamma 😉

Så fuck you A4, og hurra for alle runde kanter med separate soverom eller hver sine hjem. Hurra for selvstendighet og frihet, og jippi for naturlig singeltiværelse. Men først og fremst: hell yeah for aksepen av at vi alle er forskjellige, og dermed foretrekker forskjellige måter å leve på. 

Javisst kan jeg skrive: a4, fuck you. Watch me. Og jeg kan kose meg her inne i den deilige single bobla mi så lenge jeg kan, og nyte livet i fulle drag. Jeg er i mål. I mitt, og bare mitt mål 😉 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg