Jeg savner ikke full påskerulle

 

Det er påskeaften, and may you have a good one. 

“Alle” er på afterski, på hytta si, drita fulle rulle, supersosiale og solbrente.

Jeg har tenkt etter i kveld: hvorfor føler jeg meg ikke ensom, her jeg sitter i min egen stue alene og glor litt TV før jeg rusler til køys kjempetidlig?

Even sovna til slutt, men først måtte han ligge i mammasenga og stryke meg på kinnet.

 

Jeg ser skinnende sol og perfekt skiføre på TV’n. Jeg ække noen skigåer.

Ser partymodus på facern.

Jeg er mamma til en ettåring, jeg. Og jeg har det så koselig atte. Legger meg tidlig nå i kveld, og våkner frisk og uthvilt i morgen, da jeg skal opp og være supermamma. Så skal jeg lage digg middag til besøket som kommer utpå dagen. 

Steike vi har det godt og fredelig her oppe på toppen i kveld. Og jeg savner ingenting. Lenger ikke etter annet familieliv enn det jeg har, og savner ikke spysyke fyllesvin i kveld. 

God påske, og god natt fra Lykketoppen.

 

 

2 kommentarer
    1. Fantastisk. Du har funnet deg selv og dine verdier. Og da er ikke noe vanskelig da. Da vet du hvem du er og hva du vil. Og da blir valgene enkle. Så mange mennesker har ikke nådd det nivået du er på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg