Dette har jeg ventet på i 3 år!

 

Nope, dette innlegget er ikke sponset av Spenst Stjørdal. Klippekortet har jeg kjøpt og betalt av egen lomme, og jeg synes bare treningssenteret på toppen av kjøpesenteret vårt i byen (Torgkvartalet) fortjener litt skryt. Eller. Ikke bare litt. Masse skryt!

 

I 3 år har jeg ventet på dette. Jeg har jogget, pustet, pest, gryntet og atter jogget, the alenemamma style. Ute i naturen. På stier, stucked på kunstgressbanen oppi gokk. Så har jeg trent styrke på egen hånd. Men nå, serru, nå er jeg tilbake på treningssenteret jeg trente på i 10 år før jeg sluttet da baby nr 2 behøvde meg mer enn aerobicsalen trengte meg. Det ble lite tid til annet enn joggeturer den gang da jeg plutselig ble forvandlet til et støttemedlem. 

 

Og en bipolar faen BØR trene! Bør trene mye mer variert enn jogging. For å holde seg frisk, rett og slett. Det holder ikke med bare medisiner for denne dama iallefall.

 

Så i dag, etter å ha levert en fotografklar kid i barnehagen, tok jeg mot til meg og dro til Spenst for å teste Gordana (nr to fra venstre) sin Zumbatime. Det gjorde også Åshild (til venste), Rebecca (i hvit jumper) og Annikken (til høyre) pluss en god del flere spreke folk. 

 

Jeg er så fornøyd! Denne dama kan Zumba, og vi hylte til av glede innimellom, både Gordana og jeg. I’m back, og vet det er kvalitet jeg går tilbake til, for Spenst er proppet med dyktige og grundige instruktører:

 

Aerobicsalen er bedre enn fest, bedre enn konserter: ENDELIG FÅR JEG VRIKKA RÆVA OG DANSA IGJEN, IIIHA!

 

Har DU prøvd salen? Ikke? Da har du gått glipp av livets honning. I promise. Hvis du bare tør å le av deg selv I begynnelsen, så lærer du garantert stegene etter tredje forsøk. Jeg stod en gang i tiden bakerst i salen med røykhoste. Så sluttet jeg å røyke og trente i 10 år på Spenst med en alvorlig fysisk sykdom som gjorde at jeg måtte ta pauser og drikke mengder med vann. Nå er jeg kurert, frisk og full av energi. 

 

Føkk motgang kjære deg! Hvis noe i livet går deg imot, så jogg forbi og still deg til på toppen av kjøpesenteret i ædda bædda – style gone bad ass shaking m@th@rf@cker!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg