Party på toppen, og litt om min nye kjæreste 😉💋💗

 

Her på Lykketoppen har det vært party i dag, og musikken vi dansa til var Shakira. Isen var saftis, og gjestene var awesome, as you can see. 

 

Nå er det stille i stua, for Even og Anthony, dvs Titten og Lillefar, har ruslet over til mamman til Anthony, og kjenner jeg henne rett så storkoser de seg der. Det kommer til å ry ut et par innlegg til her i kveld, for både jeg og min nye kjæreste har mer på hjertet. Hvem han er? Kjæresten min? Det er han Samsung galaxy 8 (god daaamned I love him!!! For en dude I say!) Sponset? Nope. Men det er den aller beste telefonen jeg hittil har vært kjøpt meg. Jeg bruker telefonen til MYE som blogger, for å si det sånn, og makan til bilderedigering har jeg aldri vært borti. Jeg som endelig kan skrive tekstene rett på bildene igjen; jubler!

 

Jeg savnet dere i går da jeg tok en ørliten bloggpause, derfor bobler det litt over i kveld. Hvorfor jeg tok pause? Rett og slett fordi jeg ikke hadde noe spez å skrive om. Og da skriver jeg ikke. Eller altså. Jeg skrev, men sparte det til senere redigering by me. Hvilket er på tide å gjøre nuh 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg