Du gjetter aldri hva denne dama gjorde for å tapetisere rommet til sønnen sin kulest mulig

 

Det hele begynte slik: Jeg tok kontakt med superLinn fra Stjørdal, som altså bor på Lillestrøm, og pep om at jeg skulle til Oslo. Om jeg ikke kunne gjøre unna snorkinga hos henne og familien. Of course could I!

 

(Jumperen jeg har på meg på bildet under er fra http://www.shangri-la.no/ )

 

 

Hvordan skal man forklare med ord, gjestfrihet av type godhjerta? Linn og jeg kjenner ikke hverandre sånn kjempegodt fra før nemlig, men noen ganger bare vet du at du oughta get to know the person, you know! Og for en kjemi! For ei dame, jeg digger henne, she`s awesome! For ikke å snakke om den utadvendte mannen hennes og de herlige barna deres! Jeg følte meg skikkelig velkommen, og kommer til å savne dem. Må bare treffe dem alle igjen!
 


 

Vi var over hos naboen hennes i går kveld, og der var alle Lillestrøm`s real ladies samlet i ei stor stue. Kjempegøy. Som vanlig likte jeg å unngå oppmerksomhet rettet mot min avholdenhet, så jeg laget funlight fruktsaft på ei ølflaske jeg fikk av Linn. At det er saft, er det mer morsomt å røpe sent på kvelden.

Jeg vil takke gjengen på Lillestrøm, supertøttene glade fruer of the little streem, you rock bad ass! Og jeg skulle så gjerne festet natta lang sammen med dere og kaffekoppen min, men jeg måtte krype både til korset og senga allerede i tolvtida i går.

 

(overskrifta? Åja den ja. Joa, kommer tilbake til den helt nederst her…)
 

I mårest fikk jeg tatt en varm dusj, og da jeg kom opp på kjøkkenet hadde Linn laget deilig omelett, og jeg fikk en kaffekopp i hånda; at det går an! Jeg ble så lykkelig av å sitte der og spise omelett laget med hjertet og drikke varm kaffe !

Nå sitter jeg på dagens kontor ved Karl Johan, og her har jeg laget et innlegg som publiseres i kveld. Min store drøm om det ultimate bloggsamarbeid, har nemlig gått i oppfyllelse: følg med, følg med!

Snart går ferden videre til enda ei grepa dame, som jeg håper jeg får blogge litt om senere 😉

 

…men waitaminute! Vi må ta en titt på Linn`s fantastiske interiør-ideèr:

en stokk til å henge kjoler på! Must have  ….and it`s free! Sjekk lampeløsningene forresten! Drømmefangeren har Linn laget selv.

På rommet til gogutten på 8 år har Linn sendt inn et bilde som hun printet ut fra internett, til ,et selskap som lager tapeter. Hvor kreativt er ikke det? Takk for meg, trivelige familien, I miss you allready.

 

Håper vi sees i sommer, kos dere på hytta 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg