Leter du etter foredragsholder? Du finner meg på talerlisten.no

                  Promotering av forbipolene’s foredrag

 

Jeg elsker å holde foredrag, og nå har jeg funnet min match, nemlig talerlisten.no. Da jeg fikk ja fra dem på min søknad om å ha profil inne hos dem, kjente jeg hvor riktig det føltes. 

Dette er noe jeg gleder meg skikkelig til, og spesielt er det nettopp det foredraget der jeg selv ikke kommer til å tjene ei krone, som får meg til å gløde. Det er ikke ønskelig fra min side å tjene penger på et slikt foredrag, og det ville ikke føltes riktig. Lønna blir å få være med på å vekke opp landet’s mobbere, og inspirere lærere, foreldre og rektorer til å ta tak i mobbing på mer vettuge måter enn dagens håndtering av dette grusomme emnet.

 

Akkurat det foredraget handler om en gutt som ikke maktet mer mobbing, og som tok sitt eget liv som 11åring. Jeg har skrevet hans historie, og kommer til å fortelle den. Med meg på foredraget har jeg hans mor, og hans søster. Vi vil bidra til å redusere mobbing, og fortelle hvor dødelig mobbing faktisk er. Vi vil bruke våre stemmer, og snakke høyt om det. Det er et vondt og vanskelig foredrag, som krever mye av oss. Men denne historien er så viktig å få ut i åpenheten, av vi trosser tårene og gjør det likevel.

 

De andre foredragene mine handler om egne erfaringer, knekte koder og skriving. 

Gå inn og ta en titt da vel : https://talerlisten.no/foredragsholdere/?search=Helene+Dalland&orderby=&order=DESC

 

Jeg ser frem til et fint samarbeid med to kloke damer, og talerlisten.no  😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg