Bildene dere aldri fikk se: Månedens bildedryss

Velkommen til alle bildene dere aldri fikk se. Ukene bak meg har vært veldig sosiale. Det er lysere kvelder, alle kryper ut av hi, reiser seg på bakføttene og skuer utover: sniff sniff, hvor mange rekker jeg å besøke på færrest mulig timer her nå? Skal vi se. Og jeg er heldigvis en av dem de velger å besøke så fort hiet er tilbakelagt og viddene venter… Her på Lykketoppen elsker vi å være sosiale. Vi tar så mye mer bilder enn jeg rekker å vise dere her inne på forbipolene blogg.no

Så versegod, her er en titt på alt dere ikke fikk se:

Ærlig talt… det er vel strengt tatt ikke nødvendig å kommentere dette horrible bilder over her…

 

Maria, Anthony og Even på naboens trampoline

 

 

Tre luringer dette, skal jeg si dere. Diva, Hava og jeg vet godt hva livet kan ha å by på..

Even og Anthony

 

 

 

 

Therese i lattis

Therese dette også


 

 

Even har mye besøk. Her er han med min gode venninne Christina’s lille Iver. De to leker fredelig sammen.
 

Helene var innom med sin nydelige lille Ariel. Even ble dønn forelska..

Så var Even inn frisøren, og ble megacool på håret sitt:

Hoppaspretten..

 


Utfordrende for meg å ha en fotosession sammen med så kjekke karer som de greie gutta i Oslo Ess, ser dere…  Jeg skjønte ikke at jeg sikla på denne uhøflige måten i noen stjålne sekunder før jeg så over bildene etterpå. Sorry Oslo Ess, men dere er altfor fine for en freak som meg å unngå å titte litt. Tydeligvis.

Takk for skjønne uker allihopa, nå kommer en ny, spennende måned, and we just cant wait 😉

6 kommentarer

Siste innlegg