Megabildedryss: BEIBIPARTYYY😄👐😃👐😀


Heeey pow wow, powdiddywoowdy hooow u doin? We did fine 2day! 

Even inviterte begge familier hit i dag, for å feire denne lille karen’s 1årsdag: 


…..sååå glad i bursdagskake altså 😃😄😀

 

Men. Stopp litt der! Spol tilbake noen timer. Nærmere sagt til ca omkring kl 09.00 i mårest. Jeg ble vekket av følgende setning: “Versegod, her e kaffen. Æ laga piroger til frokost æ, fikk bærre så lyst, så come on!”


Sånn en skikkelig ultradigg start på dagen altså! Nybakte piroger! Tusen takk Tore.


Morninfaces without fakeup


Så stressa vi verre enn all verdens stresskofferter til sammen, for gjestene skulle komme kl 14.00. Kaker skulle pyntes, ballonger blåses, stua stæsjes, og vi dusjes…  Plasser en stk Helene og en stk Tore midt oppi alt dette, men vennligst prøv så godt du kan å ikke se det for deg!

 
Meget stolt glutenmagemamma.

 
Det blir aldri feil med denne gjengen! Gjester: Tore’s bror Bård med sin kone Cecilie og deres datter Silje, Tore’s mor Bjørg, min mor Eva, min bror Hans Even med sin kone Astrid og deres barn Tuva, Johannes, og bittelille i magen, min søster Silje og hennes datter Maria Louise.


De minste tre babyboom søskenbarna f v: Johannes, Maria og Even. Vidunderbarna våre som ble født som jevne perler på en vakker snor i fjor..


Selfie  ….or a lot’ie!


Superpappa Tore holder kaka for våres lille Even t deilig kaotisk.


Tittei her er vi igjen. A lot of us 😉😉😉😉😉

 

…..og det var fra her oppe i stua. Men hva foregår nede på badet? Jeg går en tur ned for å se..

….og finner denne gjengen med storbarn:


…..I say no more 😛😛😛

Litt like..  Eller nei. Veldig like, Johannes til venstre og Even til høyre.

 
Johannes, Astrid og Tuva, våre flotte faste inventar. Ingenting er det samme uten disse.. Ja, min svigerinnevenninne Astrid her var jo tilogmed med meg på sykehuset og var til stede da Even kom til verden i fjor.


Vi er en familie som er innmari glad i barna våre..

 
Storebror fikk også blåse ut et lillebrorlys.


Johannes gogutt. 

Søs Silje og jeg. Hun er singel, folkens, siiingel 😉


Deilig kaos


Tuva er mitt fadderbarn


Even fikk likens vest av farmora si som storebror fikk av henne for en stund siden. Knalltøffe altså. 


Lille solstrålen våres med ull-lugger strikket av farmora si, og genser strikket av mormora si. 

Takk for bursdagsbesøket, alle gjester, og takk for alle fine gavene! Beibikoser fra verdens gladeste beibi: Even.👐😃👐

4 kommentarer
    1. Skriveferdighetene, samt din ærlige framtreden er jo en gave i seg selv. Men den entusiasmen å energien du viser å ha på en vanlig hverdag er det nok mange som bare kan misunne deg Helene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg