Dagens infit!

Jeg skal komme til “dagens infit”, må bare hive meg med på rumpemoten først. Han Bjarne starta den moten for mange år siden, og ropte ut over landet: “Æ e så glad i rumpa mi!!” 

De hørte det hele veien over hav, land og strand, og svarer i disse dager med plenty big booty-låter. Både Iggy, Beyonce og Nicky har hevet seg med på rumpemoten. 

Selv om jeg nødig vil degradere og objektivisere ned oss superintellegente damer til ei dirty rumpe, ja så kan vi jo trøste oss med at det var en mann som starta moten. En mann som er så glad i rumpa si at det slettes ingen ende vil ta.


Here it is! Dagens infit. Jeg er inne, og har ikke tenkt meg “out” i dag; så det må fit’e med “in”. Altså blonds have more …brain pain. Uansett: Bukse fra New Yorker til 69 kr. Sokker fra Cubus, og en gammel og glemt tskjorte.


Even ble hentet av pappan sin nettopp. Og jeg ligger her og spekulerer…


Enten har man en greveling grevelang i taket, eller så har man han derre Carlson. Jeg rekner med at jeg har Carlson, siden jeg har vindu i taket. 

Kremt. Likte ikke helt tanken på å få Carlson inn gjennom takvinduet mitt. Det vekket ikke videre lystige tanker. Faktisk. Såvidt jeg “kåmmer ihåg”, var ikke Carlson helt min type da vi var unge. Heller ikke Titten tei og Gulasj.

Anyway. Ha en lovely day. Her skal det skrives og spises cheez doodles, sånn at rumpa mi stays in fashion! Big booty doodles 👌

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg