Dagen derpå for ei avholds tøtte 😄🍵🌞

Howdy heisann! Det er dagen derpå, og jeg “fester” videre… altså, det var fantastisk gøy i går, men her nede på rullegulvet oppi Lykketoppen, fortsetter altså moroa ☺ 

Lille Even er monster i dag. Han er selveste Taurus. Mens Mathias og jeg er små barn i labyrinten! Det er spennende som fy, og herlig bråkete! 


Jeg dansa meg inn døra i natt, etter en morsom taxitur med trivelig drosjesjåfør, som forøvrig nærmest fikk sjokk da jeg sa: “Æ e like edru som dæ”. Han fortalte om godt voksne overstadig berusede (—>pling dritingse) damer fra Selbu han nettopp hadde bringt vel hjem fra 50årsdag, der han bare ikke kunne fatte hva disse pompen-opp-bærtene hadde fått med seg av feiringen. Jeg lo og så det selvfølgelig for meg… 

Etter at min snille barnevaktmor hadde dratt herfra i natt, brukte jeg “vente-på-at-koffeinet-roer-seg-timen”, på å shine kjøkken, stue og gulv, så her var det jaggu trivelig å våkne med tøffe gutta mine i dag 🙂

Snart freser vi pannekaker og bacon til barnevaktmormora, tante Silje, tantebarna og …kanskje dere også vil ha, onkel Hans Even og tante Astrid med småttiser?

Full guffe, masse fres og superfutt, og absolutt ikke slike dagen derpåer jeg hadde for to år siden, det er sikkert og visst. 

Og festen i går, ahhh tusen takk for et ungt og friskt vindpust, Christina og John Espen, det var bærre megalækkert for oss gamlinger altså 😂😃😀

6 kommentarer

Siste innlegg