Bad ass

 

 

Kødder med, kødder med

men kom skal du få se:

jeg løper fortere enn deg.

Det lønner seg

med drivstoff, skjønner du.

Og selv om du er bad ass slu

kan du ikke stjele det.

Det er kveld, og månen er i ne…

 

Det mørkner i ditt sinn:

Forsvinn, forsvinn,

før du tar en stopp

i det du gir opp.

Nei du kan ikke tappe

min diesel i denne etappe.

 

Jeg spurter, jeg løper

på muren som jeg støper.

Den tørker fortere enn du kan tru,

og den er brent, den bru.

Ja du vet, den du alltid kunne ty til

fordi jeg var for snill.

 

Bad ass, bad ass

way too trash

Du kan aldri pese meg i nakken

igjen, som om det var takken.

Du må gå nå

må du forstå.

Endre retning med en gang

for jeg synger ikke mer på din sang.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg