Jeg ville blitt brent på bålet

 

Heldigvis lever jeg nå i 2018, med mine tarotkort, lavendelolje, havsaltglass og gannende livsstil. Heldigvis. Tenk å bli brent på et bål?

 

Man ganner positivt. Man tar ikke hevn. Tankekraft og karma er min livstro, og avholdenhet og sunn mat min livsstil. Trening min rens. 

 

Ja, jeg innrømmer det; jeg er det man ville brent til uholdelig stank på et svært bål.

 

Hvis jeg er sint på noen, setter jeg meg ned og sender dem tanker. Gode tanker faktisk, siden jeg vet at alt kommer trippelt tilbake. Å innbille seg i tankene; ja å visualisere at gode engler omringer den man egentlig er rasende på, er faktisk en del av min tro. 

 

Det ligger mye helbredelse i tankekraft.

 

De elektriske lysene på bildet under har nettopp fått seg nye batterier. Det er fordi jeg fikk dem av en nær venninne som jeg ganner positivt på ved å holde lysene støvfrie og med freshe batterier. Det er mange gaver her som jeg har fått av folk opp gjennom årene. Hvis jeg vil gi en venn boost av ekstra gode tanker, behandler jeg tingen jeg har fått av vedkommende ekstra godt. Tenner et lys. Tørker støv. Ber for vedkommende. Rituale? Rituale er kun et ord; dette er mye sterkere.

 

Ei heks. Ok så får man kalle meg det da, for i de fleste tilfellene, nei faktisk; i alle tilfellene fungerer denne ganningen. 

 

Det bare skjer ikke negativt bevisst. Jeg som alle andre kan bli sint på enkelte, men da skynder jeg meg å tilgi og sende positive tanker. Fred. Harmoni. Trygghet i hjertet. Gode krefter. 

 

Og ja, jeg prøver å være venn med kråker, ravner og skjærer. Du vet vel hvor kloke de er, og hvor godt de husker? Å bli driti på er straffen, å få blinkende gjenstander som sikkerhetsnåler, er belønningen og selve beskjeden om at disse fuglene er dine venner. Men jeg sliter med min pus Evine som dreper disse fugleartene, og drasser halve fuglen inn i stua. Iiik.

 

Katt eller fugl? Jeg kan visst ikke få i pose og sekk her oppe på bergart-toppen. Men en ting  vet jeg: jeg behøver ingen sopelime i drømmeland! Ingen får overtalt meg til å joine noen religion: jeg tror ikke; jeg vet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg