Grunnen til fraværende blogging

 

Hva skjedde, hva? Hvor ble det av alle innleggene fra forbipolene? Jeg lover at det bare er en periode. Det som skjedde var at jeg ble singlere enn jeg noensinne har vært, og sex&singelliv fikk en kjedelig dunst over seg i forhold til den deilige parfymen jeg sprayer livet mitt med for tiden.

 

Med sprudlende god samvittighet tripper jeg gjennom spennende dager, og når kvelden kommer er jeg som regel for trøtt til annet enn å sovne samtidig som lille søte på 3 år. 

 

Nå har jeg nettopp spist fiberbrød med rekesalat og vannmelon,  drukket hjemmelaget funlightbrus og bare nyyyyyyyyyyta livet. På senga! Så skal der soves. Mmmh! (Bare pokker ta den flua… grrr)

 

Jeg kommer sterkere tilbake når jeg ikke lenger har en stalker som for enhver pris må følge med på definitivt alt jeg publiserer, og i tillegg gi pirkete tilbakemeldinger uten mening. Hehe. Komisk men sant. Drive å bruke tiden sin på all the stuff with me! Et menneske der ute fortjener ikke å vite så altfor mye om livet mitt akkurat nå, så østersten har lukket seg elegant for tiden. Get ready for the opening, for you know me: sånn really;  I, well I don’t give a m@therf@ck about bad karma stalkers 😉

 

Love u, bloggleser. U rule. U rock. Og når du gir meg en dunstende klem ute på livet og sier du gjerne leser det jeg skriver: Åååååh da ELSKER jeg deg 😍🤩😍

 

Men til du som gjør alt for å likne bygdadyret verre enn dyret selv er i stand til:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg