Kom til Norge fra krigen, klagde på kulda

 

Som den frigjorte, Norske kvinnen jeg er, ankom jeg Stjørdal etter en het, delilig og ultrasingel natt på den erotisle SPA-klubben Club4, i dag.

 

Taxi.

 Hey. 

 

Jeg spurte muntert: “Hvor kommer du fra da?”

 

-“Somalia!” Svarte han. Stille. Fader så stille det ble. Så jeg fyrte løs” “Ja åssen trives du her i Norge da?”

 

Han vred på seg, før han svarte: “Nei uff det er så kaldt, og et par ting til som burde vært forandret.”

 

Jeg kjente det begynte å kokeboble i boblekoka mi, så jeg bestemte meg for å vise ham at vi nordmennn faktisk kan bli sinte vi også, når noen tråkker på rødt, hvitt og blått, og prøver å blande en annen farge i flagget vårt. Jeg sa, kanskje litt skarpere enn jeg tenkte: “Var det krig der du kom fra?”

 

-“Ja. Svarte han!’

 

Jeg pøste på videre, ivrig og bestemt: “Så her. Her i vakre Norge er det fred. Dette landet REDDET LIVET DITT, og jaggu er det ikke ei forbanna KVINNE som sitter på statsministerstolen og styrer det hele, hva? Nei så trist, og Gud forby; KALDT! Men vi tok deg inn i varmen!”

 

Jeg holdt et foredrag om mine kunnskaper hva angår ideologien muhammedanismen omkring Muhammads liv og lære i koranen, en slik ideologi’s primitivitet, før jeg like ved huset mitt satte pekefingeren opp i ansiktet hans og sa: 

 

Og DU! Aldri mer klag på langet som tok deg inn i varmen. Neste gang du sutrer over kulda våres, eller våre frigjorte kvinner, så reis tilbake dit du kom fra hvis det var så forbanna mye bedre der, og det MENER JEG! Du burde TAKKE dette kalde landet for det’s VARME!

 

Jeg betalte ikke akkurat tips, og  trampet inn i det koselige norske huset mitt, sint som en furie. Ja, jeg måtte rett og slett roe meg ned med en dusj og et trivelig besøk før jeg skrev dette. 

 

For ja. Det er kaldt her og ja da griller vi ribbe for da er det jul. Og ja her går damene lettkledd og her kan homofile gifte seg. Men det er da for fucker pucker SÅNN det er! Det er blant annet DET som gjør at her kan vi få leve i fred og ro. 

 

Var ikke krig og sult verre enn kulde, ribbe og likestilling!!? Slutt å endre på det som faktisk funker, og tilpass deg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg