Ja, jeg lager mine egne smykker

 

Midt i stua på lykketoppen ruler et fargerikt smykkeverksted. 

 

Her har både store og små plukket perler og tredt på tråd og øredobler. Det snedige er at en stille mindfullness følger med som bonus.

 

 

Jeg liker å være 100 % meg selv, og finner veldig sjeldent smykker i butikker som jeg virkelig liker. Det er noe med fargesammensetningene. Jeg vet hva jeg liker. 

 

Det hender jeg kjøper smykker på brukten og fretex. Barna synes jeg er litt gæærn som klipper de i stykker, men når de ser alle de fine perlene pent sortert etter farger, gisper de av fryd. “Skatt, mamma, skatt!”

 

Be a bitch for real, and destroy! Det er kjempegøy å ødelegge billige bruktsmykker, og trylle fram fantastiske perler, før man fikser sine egne mesterverk. 

 

For hva er mesterverk for DEG? Det nabofrua liker? Det venninna di digger? No way, det tror jeg ikke på. Jeg tror på kreativ gjenbruk i personig stil, så hiv deg med og lag deg noe som DU elsker 😉

 

Hilsen oss raringene på Lykketoppen 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg