Kylie eller Kim Kardashian; en av dem var i Trondheim

 

Er hun ikke stilig i den grønne, flagrende vårkjolen sin, med det lange sorte håret og den selvsikre holdningen? Vi bloggere får jaggu muligheten til å bli kjent med noen spennende folk. 

 

Hun tok noen bilder av meg i farta sist vi møttes. Vi hadde bare en halvtime på oss; men en halvtime er nok for to kreative m@therf@ckers.

 

Ikke vanskelig å ha det gøy under en photoshoot med HENNE!

 

 

Ja, for at du vet, kan det hende at min fotograf er Kylie Key. Eller kanskje er det Kim? Hvem vet, andre enn en av dem, og jeg 😉 Folk er folk, og jeg ser, og blir kjent med, mennesket, ikke statusen. Du kan jo ta en titt på bildene og gjette hvem hun er 😉 Jeg er tilbake hjemme på Lykketoppen, etter en amazing dag. Life rules when you’re open for some fun 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg