Fuck you forever; og så tilgir jeg deg!

 

“Hei du din jævel, ser du hu her dama her? Ser du kor tøff hu e? Kåss føles det at du aldri fikk te å knus hu herre råtassen her? BØ!”

 

 

Jeg vet du følger med meg. Men du kan aldri få kontroll over meg igjen, slik du en gang hadde. Føkki føkki føkk you. For vet du hva? Jeg sitter på en bombe, og jeg venter. Det er party på toget, og jeg er på vei til sykehuset. Om en stund er jeg kvitt deg for alltid. Ballasten du ga meg skal fjernes for evig tid, og jeg har gledestårer i øynene. For jeg elsker disse legene og denne sylepleierdama, som har fulgt meg så lenge. Nå skal jeg bli frisk. 

 

Tårene begynner å trille nå, for jeg er så veldig glad, at jeg finner ingen ord. Jeg hører på Metallica, Jokke og Terje Tysland, og kjenner at livet skal bli enda bedre nå. 

 

Og ellers? Du er ut og inn av fengsel som vanlig? Jeg tilgir deg, du vet vel det? Bare vil du skal vite at jeg kødder ikke: livet mitt er så forbanna BRA! Det er så godt å være mamma, og barna har verdens cooleste pappa. Vi opplever samhold, fantastisk omgangskrets, selvtillit, mot og lyse dager. Latteren sitter løst, ja vi har det så BRA!

 

Fuck den som du var før. Reis deg og skaff deg litt empati. Få deg noen sanne venner, og join oss i samfunnet. For du vet, det er lov å dumme seg ut. Det er lov å gjøre feil, og det er aldri for sent å legge det kriminelle på ei øde hylle. 

 

Jeg reiser meg fra togsetet. Klarer ikke å holde igjen tårene mens jeg venter på å få gå ned på perrongen. I det jeg går mot sykehuset gjør det ingenting at det er kaldt og vått. I hjertet mitt er det varmt og godt. Så setter jeg meg på venterommet. Nå skal livet mitt bli lenger å leve.

 

Se nå. Følg med nå. Nå skal denne dama få den siste hjelpa som behøves for at alle spor etter DEG skal bli borte for alltid. Watch me, jeg danser meg inn i framtida nå, you bastard 😉😐😎

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg