Fortsatt singel og fri

 

Livet er deilig når man har vinger 🙂

 

Siden jeg skrev om barnefar og meg her inne har jeg fått en del tilbakemeldinger fra venner og kjente. Men jeg skrev aldri at vi var kjærester, så jeg må nok roe det ned et par hakk; for jeg er jo fortsatt singel og fri. 

 

Jeg har ingen hastverk med noe som helst, og elsker singellivet more than ever. Det er bare det at jeg skulle nok ikke skrevet om barnefar og meg, for da forsvant alle date-tilbudene på et blunk. 

 

Jeg ser på et forhold som noe så seriøst at slikt tar tid. Så hvis dere ser meg ute med en annen mann, så er jeg altså ikke utro. 

 

Det som er viktig i et foreldresamarbeid er det varme vennskapet i det å behandle hverandre med respekt og godhet. Selvfølgelig vil jeg alltid være glad i pappan til barna mine, men det er på et annet plan enn giftemål og slikt kliss.

 

Å dra på date med et menneske man aldri har møtt er noe så kriblende spennende, og jeg ser fortsatt fram til slike treff. Selv om det sjeldent fører til mer enn selve treffet, er det til forveksling likt forelskelse å styre rundt i timene før man hopper i det sosiale virrvarret, flau som fy. 

 

Fortsatt singel, fortsatt fri, og ville aldri i verden stupt inn i et forhold på en to tre 😉

7 kommentarer
    1. Hehe, jeg har egentlig bare bestemt meg for nå at det nytter nesten ikke hva jeg gjør, eller ikke gjør, for uansett hva så er det folk som vil male sin egen versjon av hvordan ting faktisk er, det er ikke et faktum vi får gjort så mye med tror jeg, så da får folk heller bare tenke og tro det de måtte tenke og tro. Så fremt det ikke er noe mer alvorlig det dreier seg om da.
      Og apropos date-tilbud: Jeg melder meg gjerne jeg, hehe.

    2. Anonym: Jøss. En stalker. Haha. Ikke at jeg har lengtet etter noen date med min nettkompis Aylar, og han spøker med det meste han. Kanskje ikke alle som skjønner den humoren. Men jeg er fri til å gjøre hva jeg vil, jeg, og en dag med en god kompis kan vi sikkert le av og kalle “date”. Vi tenker mer youtubing vi da, men, kjære anonyme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg