“Kameltå” du liksom, hva med hønsenebbet ditt?

 

Kjære verden, stans. For jeg vil av ved en holdeplass der det står : “Place for m@therf@ckers som ikke er her for å søke verdens anerkjennelse!”

 

For jeg ønsker rynkene like velkomne som linjene. Cellulittene plager ikke meg på stranda, bare alle de som gjør den feilen å titte. Jeg kommer ikke til å ta hensyn til det; my eyes are made for looking, and my body …vel, den bare henger med. Og apropos “henger”; disse puppene kan jeg snart kaste over skuldrene mine og bære med meg mye lettere enn før. Praktisk.

Jeg hører om et ord de kaller “cameltaw”, men wtf: skal jeg skjule linjene etter den vakre dingsen der nede, men mannfolka buler ut så mye de vil, uten at det hverken heter kamelpukkel eller kamelfot?

 

M@therf@ckers @re you with me? Det er like urettferdig med kameltå og hengepupp som skjellsordene bitch, hore, fitte og megge. Gi meg ET skjellsord på mannen? Gi meg ET negativt ord om mannekroppen. 

 

Jeg er ikke her i verden for å behage verden med mitt utseende. Jeg er ikke her for å være sexy. Jeg kan være stygg og pen, men so what? Jeg er først og fremst smart, snill og humoristisk. Helt ærlig så kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om hva verden synes om den hengende, iblant hårete, arrete, bulkete og linjete kroppen min, eller hva andre mener om mitt aldrende ansikt. Men du får ikke kalle den deilige midtdelen av meg for “kameltå” mens du selv sitter der med et oksehorn som er i ferd med å bule ut av buksesmekken. Eller hva med å kalle den bulken for hønsenebb? Sovende slange? Minimalt kujur? Rådyrfot? Grisefettklump? Elgebulk?

 

La oss slutte å analysere kvinnekroppen ned til minste detalj. La oss gi en lang eff i dette tullete og mobbende fokuset. Vi skal såvisst ikke skamme oss over såkalte kameltåer, celluliter eller hengepupper. Vi skal ikke tillate denne objektiviseringen av det skaperverket vi er. 

 

Er du overvektig? Da er du et skaperverk. Har du rynker? Da er du et skaperverk. Har du celluliter? Da er du et skaperverk. Du er verdifull, og du kan fjerne alle de stygge ordene som liksom skal beskrive deg som kvinne, for du behøver ikke å være enig med de hjernene som fant opp disse ordene. Ei heller den tullebukken som fant opp ordet “skamben”. Det er din nytelse, ikke din skam, det du eier der nede.

 

Og vet du hva? Hvis din stolte vagina vises gjennom buksa di, har den like mye rett til det som alle verdens mannfolk’s hønsenebb og rådyrføtter. Hvorfor skal du skjule den vakre naturen? Legger du presenning over et tjern når du slår leir ved en bekk, fordi noen du kjenner synes det er penere med bekker enn tjern?

 

DU kan mene hva DU vil, og hvis DU vil, kan DU godt kalle den gullfontenen, paradislinjene eller buksesmykke i stedet for noe så latterlig som “kameltå”. 

4 kommentarer
    1. Her i gården kaller vi folk “kuk”, “dick”, “asshole” (begge kjønns ord, hehe), men enig ellers! Urettferdig at vi BÅDE skal vise så mye kropp som mulig, men GUD FORBY om vi linjer av nipler eller vagina synes. Du skal på magisk vis vise fram alt uten å vise fram noe. Blir sliten bare av tanken..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg