Til deg som stjal den innholdsrike bagen min på H&M i dag!

 

Hey yo, du, din lille bastard; som jeg ler av deg nå! 

 

Du som stjal den millitærmønstrede bagen min som lå i handlevogna mi da jeg var inne på Hennes & Mauritz (1.etg City Lade) i dag: håper du koser deg med det fantastiske kuppet av et varp du har røvet til deg nå! 

 

Håper du klappet i hendene da du åpnet bagen og fant…

…yeah, that’s right: masse poser. Bare masse plastikkposer. Ja, og en gammel tøypose som fulgte med et blad jeg kjøpte i riktig gamle dager. Gratulerer, du er en awesome rå og oppegående tyv vil jeg si. 

 

Er det ikke irriterende med sånne miljøvennlige svin som meg, som pakker en hel masse brukte handleposer og presser dem alle oppi en gammel og slitt millitærmønstret bag, for så å putte hele greia oppi handlevogna si?

 

Er det ikke provoserende at jeg ikke hadde rukket å handle noe enda, slik at alt du fant da jeg snudde meg i noen sekunder, var en slik herlig goodiebag med masse poser oppi? 

 

Jeg synes jeg ser deg for meg i det du drar opp ica-posen, for så å finne rema 1000-posen. Eller den grønne med blomster på; god damned, som sagt: det var ikke en plastpose en gang, men er handlenett med en eller annen logo på som jeg har glemt. You rock bastard / bitch bigtime (= yrbbb!)

 

Vet du hva? Kua har vært kalv, og jeg husker tider back in the 90’s da noen av oss ungdommene syntes vi var tøffe hvis vi nasket i butikkene. Vi stjal aldri av folk, og det var ikke en lang periode. Men en naiv periode. Det var da jeg lærte å kjenne ei bitch ved navn karma. Det var som om livet ga meg uflaks tilbake, i flere år. Stjeler du noe, om det så bare er et papirark, vil karma at du betaler en høyere pris tilbake. Karma is a bitch, and you better behave.

 

Så jeg føler nesten litt med deg. Nå har du liksom stjålet en rufsete bag (la du merke til de lurvete, ødelagte lommene på innsiden? Hoho, bra jeg endelig kvittet meg med DEN, si!)

En bag med ca 5 forskjellige poser oppi. Og hva vil livet at du betaler tilbake? Noen år av livet ditt? Hjemmet ditt? Kjæresten din? Kommer du til å miste veska di? 

 

Var det verdt det? Jeg var fortsatt ganske ung da jeg fant ut at det definitivt ikke var verdt å leke gangsta bitch med en bitchere bitch named Karma. Hun var bare tusen ganger more bitchy. So I payed my does, og livet gir meg en god latter og komiske ting å skrive om, som at du stjeler noen handleposer av meg.

 

Men akkurat en god latter tror jeg ikke du fikk da du åpnet varpet ditt i dag 😉 Kanskje det var DET du måtte betale tilbake; humøret ditt 😂

 

Lik gjerne bloggens facebookside for oppdateringer: https://www.facebook.com/forbipolene.blogg.no/

 

4 kommentarer
    1. Linda: Haha ja …men når jeg tenker meg om er det nærmest litt flaut at noen har sett NEDI den eldgamle armybagen der, for makan til rufsete og ødelagte lommer. Bare JEG visste om de ødelagte trådene der da liksom. Tyven tenkte sikkert: “Føsj for ei lurvefrøken!”

    2. Haha, så bra!! ^^ Eller.. Kjipt at bagen “røk” da forsåvidt, men akkurat her høres det nesten litt ut som det var verdt det likevel, selv om du ikke fikk gleden av å se reaksjonen på vedkommende da h*n gjorde denne oppdagelsen av hva som var inni og sånn, men mange ganger så er jo bildene man gjør seg oppi hodet mye bedre enn de som oppstår i denne såkalte “virkeligheten”! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg