Mammaaa!? Hva ER det DER?

 

-“En handlepose på baken, vel..!”

 

Søndagsgrauten putret på ovnen. Alle kantene på hestepuslespillet var på plass, og Even jublet for hver gang han fikk til en brikke. Jeg har aldri sett en unge begeistre seg så innmari mye over et puslespill, som treåringen min. “Den ka der. Eller nei. Den klare ikke. Den ka DER! JAAA!” 

 

Etter vi spiste risengrynsgrøt tok jeg med barna mine back to the 80’s! De pekte og lo da jeg viste dem the asbagstyle, og jeg måtte innse at jeg har glemt å lære dem hvordan de aker på stumpen ved hjelp av en pose. Så da var det bare å komme seg ut i snøen, med pose på rumpen og guts over humpen, mens det putret i stumpen! Jeg ble faktisk verdens mest populære mamma i løpet av timene etter grøtspisingen. Ungene elsket asbagstyle, og naboene Dianelys, Tom og Anthony som går i barnehagen til Even, dro på seg rumpeposer og kom ut de også. Jeg løp inn og hentet kaffe og te, og så var vintertrivselen i boks. 

 

Nå sitter to røde tomater i badekaret og leker videre der. Blushy kinn og nyvasket hår. Gutta er definitivt klart for ny uke 😉

 

Hva med deg? Har du husket å lære barna dine the asbagstyle from childhood long lone? 

 

Her ble det en suksess, og siden vi laget snøtrapp med spade rett ved siden av akebakken, fikk vi aket rumpene våre ekstra mye. Det var bare å løpe opp “trappa” og suse i vei. Anbefales!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg