Trøndere, gå ikke glipp av DETTE!

Annonse

 

Stjørdalinger, har dere virkelig visst om dette uten at jeg har fått det med meg? 

Oh LORD! 

 

Jeg har ikke vært ute på byen på noen uker nå, så nå i kveld fikk jeg meg en meget positiv overraskelse: oppe i andre etg på Bamse’s pub er det igjen BRUNPUBMØBLER på plass! 

 

De flotte møblene kommer fra Dirty dudes, og minner veldig om gode gamle Bamses pub. 

 

I kveld er det karoke der oppe, og for en femtilapp kan du ta del i moroa. Det er gratis å komme inn på selve puben, og 50 kr for å gå opp den magiske trappa back to the 90’s. 

Premie har de også, men jeg får ikke vite hva 🙂

 

Kom deg opp av trøndersofaen din og bli med på moroa! 

 

Hilsen Helene og Tore med barnefri, minus julestri, ut på livet i Stjørdal by, i en god gammel brunpub’s lune ly 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg