Julestri; og så ligger vi her!

 

Jeg blir helt stressa av meg selv. Men bare nesten. For lista “to doo” er liksom lang nå, og så ligger Evine og jeg her som to sekker og hviler. Ikke bruker hun å få ligge i senga mi heller, men i dag trengte jeg roen hennes. Og å stikke av fra julemas, kjas, stress og stri. 

 

-Det skal bakes brød

-bakes nye sjakk lavkarbokjeks (da de forrige ble brune i stedet for hvite og brune. Meglerfru1’s julehefte redder jula)  

-sminkes

-pakkes (vi inntar julehuset hos barnefar alle mann om noen timer, og gleder oss som om vi var 4 barn, ikke 2 barn og 2 voksne)

-handles

-skrives

-innom bursdagen til tantebarnet mitt i en time

-klippe sveisen til minsten (men ikke til størsten, for vi får ikke. Han sparer til langt hår og sier han aldri skal klippe seg igjen)

-Praktiske greier rundt kattepass i julen må ordnes, så ikke Evine føler seg ensom her på toppen.

-Når vi ankommer julehuset til barnefar er det fortsatt mye å gjøre.

 

Og så ligger vi her! God damned. Men vi trengte å gå i hi en stund, Evine og jeg. Nå er jeg klar! Bring it on, Christmas! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg