“Du kunne vært dama til King kong, du!”

 

Tore har nettopp sett på disse bildene her, før han sa: “Du koinna virri dama te King Kong du!” 

 

Da stoppet jeg mersom litt opp og spurte: “Ka mene du?” 

 

Da begynte faren til barna mine å ro for harde livet: “Jo altså du vet sånn barsk og maskulin vuttu.. sånn …sånn..  …ja sånn barsk vuttu! Du vet ka æ mene!”

Jeg begynte å le, for nei jeg skjønte aldeles ikke noe, og spurte om han mente sånn der stor sterk gorilladame, eller hu der lille menneskedama i filmen? For hu var liksom ikke “barsk og sånn”..

 

Det hele endte med at jeg spurte om ikke Tore heller bare kunne lage noe funlightbrus i stedet for å prøve å ro som King Kong selv uten årer i stua mi. 

 

God helg videre, hilsen “dama til King Kong”

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg