Nå skjer det endelig, og jeg er i ekstase!

 

Jeg bobler over, og skal straks feire på min egen luksuriøse måte. Det er skikkelig storfeiring på gang, og jeg er klar som et sprekkeferdig strutse-egg! I går var jeg nemlig på sjekk hos legen som opererte magen min slik at jeg får unngå eksem resten av livet der keisersnittarret ikke samarbeidet med resten av kroppen min. 

 

Han sa: “Jeg foreslår at du tar deg en joggetur i morgen, jeg. For nå har du grodd igjen, og jeg kan ikke se at det vil påvirke sluttresultatet i det hele tatt. Det vil ikke strekke arret mer enn andre daglige gjøremål. Ta deg en joggetur, du, Helene.”

 

Og NØYAKTIG HVA betyr en JOGGETUR for et bipolart hue med krydder av ADHD? En runride med fancy musikk i dans med endorfiner? ALT, I tell you; everything! Det er jo rusen min! Det, sunt kosthold og avholdenhet fra alkohol, stayaway from nikotin og aldri innta dop, er min rus! My natural high! Å som jeg har venta på denne dagen i nesten to måneder:

 

Jeg har funnet fram ulla og flisa, og nå skal jeg UT OG JOGGEEEEE! Ha en fin dag, hilsen Lykketoppen happykroppen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg