Med Gunilla Persson på besøk i stuen

 

Akkurat nå er jeg litt betenkt. Vi skulle nemlig ha en liten photo session (heter det det?) i stuen til mr barnefar Tore. Siden han er kreativ, og jeg alltid er gira på å finne på noe å le av, vrengte jeg på meg julekjolen, og så satte vi i gang (med fotografering). Jeg er kun ei lita krøllalfa linselus, og kan ikke helt dette med poseringer og sånnt, så det ble bare krøll.

 

Derfor prøvde jeg å lette på stemningen med å parodiere hun der Hollywoodfruen Gunilla Persson. Stemmen ble visst litt for lik. Og hvem vet hva mer. Kremt. Uansett fikk Tore helt hetta, og ble dønn alvorlig. Nei nei, det der måtte jeg seriøst slutte med asap! Tore er fast titter av Hollywoodfruer, og kjenner visst altfor godt til Gunilla. Så nå mår han illa. 

 

4 bilder, here we go. Jeg trives godt i årets julekjole. Eller; “årets”, det er vel første gang jeg har ny julekjole på …hmm …kan det være 3 år? Jo. Noe sånnt. Dette er ikke et sponset innlegg, men jeg kan likevel fortelle at den er kjøpt på New Yorker. 

 

Bilder tatt av Tore Kirkeby

6 kommentarer

Siste innlegg