Ja, jeg opererte rumpa mi

Ja, tro det eller ei, men sånn er det, og slik ble det.

Etter 11 måneder på lavkarbo så baken min så flat ut som overhodet mulig. Bare se her:

Så etter en runde på Ikea sammen men kids og kidsdad, var det på tide å sette seg ned med en sukkerfri brus mens de andre spiste is. Da så jeg gjennom bildene, og barnefar og jeg fikk oss en god latter av den flate baken min. Hvor ble den av? Mellom alle knekkebrødene? I mandelmelposen? Jeg bestemte meg for å operere! Action måtte til her, for pokker! Så jeg benyttet meg av appen air brush, og gjorde sånn:

Vips så hadde jeg redigert på meg ei svær bollerumpe. Men… er det så nøye med det?

Nå ser min lavkarbo livsstil ut til å være skinnhellig, hva? Men i virkeligheten hadde vi så lavt blodsukker før foreldremøtet tidligere i dag at vi delte en lys kokesjokolade. Og jeg var med på det hele. Det er en del av en avslappet men sunn smartkarbo lifestyle, men definitivt kommer det ikke til å gi meg den ræva mi tilbake. Big booty is long gone. 

 

Det er “desverre” ikke aktuelt å bruke tid, krefter og money på å operere den stumpen på ordentlig. Ikke for å disse de som har operert på seg ei stor disserumpe, men jeg dr…r regelrett i hvor flat den rumpa mi er. Ikke at det bryr meg stort, men hva om den er på mote om 10 år? Og har da implantater rukket å bli zæggerumper? Eller skrives det “seggerumper”? Jeg er uansett intet beauty object; å titte på meg er på eget ansvar, yo ya, it aint my eyes. 

 

Her er vår dag på Ikea (og nei, vi er ikke sponset):

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg