Derfor fortjener denne pappaen magisk stemning på farsdagen

 

Her på lykketoppen har vi hatt magisk stemning i dag, siden vi har feiret the superdad nr 1: Tore!

 

Jeg ordnet med bolledeig, horndeig og lavkarbo bolledeig, og så satte vi oss sammen rundt stuebordet; store og små, og koste oss med baking. 

 

En far som pappaen til barna mine, fortjener kun det beste. Han har to fokus i livet sitt, og handler ut fra dem; nemlig gutta våre. Hva mer kan en alenemamma ønske seg?

 

Vi kan ikke ta fra dem familielivet selv om vi er to hjem i et foreldresamarbeid. Det var stort for 3åringen og 8åringen å få gi duftlys fra Ikea til pappan sin, og bake sammen som familie, i dag. Like stort var det for dem å la pappa hvile i fred på mamma sitt gjesterom i går, mens vi laget lasagne, pizza og salat, tente levende lys og dekket på bordet. De var spente som tente lys da de hentet pappaen sin og førte ham til middagsbordet for å feire farsdag på forskudd.

 

De elsker pappan sin, og det er så godt å se. Disse sterke båndene de har mellom seg, kan nesten tas og føles på. 

 

Ingen av oss er utstyrt med et garantipapir. Vi aner ikke hvor lang tid vi får her på jordkloden. Hvis jeg måtte reise min vei for alltid i morgen den dag, kunne jeg sovne inn med viten om den eneste garantien  jeg har; en superpappa som tar vare på ungene våre på den beste måten en kan tenke seg.

 

Derfor fortjener Tore magisk stemning på farsdagen. Han er en ekte PAPPA. En far som alltid gjør sitt aller beste.

Heldige Even og heldige Mathias.

Heldige meg som har fred i mammahjertet mitt. Fordi en superpappa for barna er en mammas høyeste ønske.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg