Denne damen er full av bængshot

 

Bængshot m@therf@kker, er du kin på å drikke milkshake eller? Skal du legge opp no sugar free smakstilsetning eller? Vil du kjøre et lite opplegg og få blodsukkerstigning eller? Bængshot m@therf@kker…  

 

Hei hå kjære leser. Og Linda Vidala. Hvordan står det til i dag? Jeg har rukket en god del allerede. Livet som bloggende frilanser med tusen baller i lufta er fargerikt, and I love it. Forresten, Linda: jeg lytter en del til låta di Bængshot, fordi den minner meg om da kua var kalv. Og fordi du er rå på å rappe.

 

Det har vel nesten aldri skjedd at jeg bare har skrevet et innlegg sånn just to write it. Så det er nettopp det jeg er i gang med her og nå. En update. 

 

Det er bare noen timer til barna mine, barnefar og jeg samles hjemme hos meg på Lykketoppen. Vi aner ikke hva vi skal finne på, men det viktigste er å bare være sammen. I det siste har vi foreldre snakket litt om hvor vanskelig det kan være å tenke på at vi er en familie delt i to som sitter på hver vår kant og grubler. For innimellom grubler vi. Vi tenker på tre ustabile stormakter ved hver sin spake. Vi grubler på atom og vi tenker på at det kan komme en dag at alarmene uler. Vi søker å være i samme rom, oftere enn før. Det er fint å ha to hjem, men vi trenger å vise barna at vi står samlet. At vi kan spise middag sammen og spille yatzy i lag i det mørket faller over ei varm stue. Og skulle det skje noe, samler vi oss og takler det hele sammen.

 

Dessuten kan jeg godt innrømme at faren til ungene mine er en kompis av meg. Vi drar gjerne på shopping sammen, og vi snakker om det meste. 

Anyway. I dag er en sånn dag der et par avtaler har gått i vasken, og jeg har fått noen timer til  overs. Helt ok. Jeg trenger å stresse ned iblant.

 

Lytter til bængshot og thunder, og kjenner at det snart er på tide å ta et par telefoner igjen. Det er sånn det er om dagen; en telefon til Aschehoug, en til TV2, en til Gyldendahl, en samtale med ei jente med en story, tre telefoner for å belyse flere sider av historien, ringe venner, ringe samarbeidspartnere og ringe pappan til barna mine. Pokker som jeg ringer. Jeg er dobbel sånn sett; liker best å ringe, og må mange ganger også sende mail. En plagsom, innpåsliten skribent? Tja. En effektiv en iallefall.

 

Ps: Bængshot er et banneord. Full av bængshot is more like full av faen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg