Sannheten bak filteret

 

 

Klart man må avsløre sannheten bak det magiske filteret. Det medbringer et ansvar som blogger, dersom man innimellom slenger på filter og make up, å også vise unge jenter virkeligheten. Derfor har jeg over her tatt et bildeeksempel med tidenes hengepupper, null make up, den verste hårkrisa og omg gikk tom for øyekrem.

 

Videre har du de eksemplene der man sminker seg først, og så pøser på med AirBrush make up og filter i tillegg. Men jeg er blogger, og jeg mener man ikke har en ekte blogg uten å vise sannheten innimellom, for det kan hende man har svært unge lesere som ikke bør pimpes med et uekte inntrykk av utseendet. Personlig synes jeg overdreven bruk av filter blir for shallow glatt. Jeg foretrekker sannheten.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg