Rabiat, full tysker ble kastet av toget i Trondheim

 

God kveld fra Lykketoppen, Stjørdal. 

Oppe på loftet sover Even 2 år, og nede i kjelleren sover lille Isak på 10 måneder. I midten ligger Solfrid i den ene kroken av sofaen, og jeg i den andre kroken. Vi skal glo på Farmen, så her blir det lite blogging i kveld. Men bildene er klare. Solfrid skulle egentlig ta noen sexy bilder av meg i innebuksa mi, og så skulle overskriften handle om noe hett noe. Desverre. Say no more. Det endte i en god latter, and that’s it. 

 

Anyway: NÅ er jeg GLAD! Nå har endelig sola ankommet Lykketoppen, og jeg har venta på a i nesten to år. Å møte lille Isak for første gang var helt magisk, jeg bare elsker ham, søtingen. Takk til Tove som ble med meg og hentet dem på Værnes flyplass i dag. Nå skal vi storkose oss i ei deilig uke med god mat, god humor og gode minner å mimre om. Jorgen! Get off the train! 

 

Ok den var intern, og det fortjener dere ikke. Vi satt på toget for 3 år siden. Jeg på tjukka og Solfrid med to av sine barn. Vi hadde vært på Svartlamon på åpen dag. Tre drita fulle tyskere satt i nabotogvogna og han ene klikka. Han kastet pizzabiter omkring seg, toget stanset, og vennene hans ropte: “Jorgen! Get off the train!” Konduktøren befalte dem ut av toget; og Jorgen ble lempet på hue ut fra toget på Lade stasjon, av den ene kompisen sin. Jeg var verdens mest livreddeste gravide pingle, og var superlettet over å se at Jorgen og vennene hans fortsette den sinna festen sin på Lade perrong. Hvem vet hvilket fly de skulle rekke? 

 

Over and out fra farmen, oss og sovebarna.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg